yeees...

jag fick mina uggs idag! har gått runt med dom nästan hela dagen, men till slut blev dom alldeles för varma...
Älsklingen och hans mamma kom förbi förut med tre stora Almondy tårtor (hans mamma jobbar där), en Daim, maräng och snickers. Fast snickersen gav jag till Bästisens familj för jag vet att hennes pappa gillar snickers tårtan plus att jag ville dela med mig lite!


Storasyster var här en stund också och hälsa på... Vi satt och titta på dans videos och sedan gick hon.
Resten av kvällen har varit långtråkig, jag trodde klockan var elva eller något men den är bara halv tio...
Mamma sitter inne i sitt rum och instalerar sin nya dator så henne är ju inte roligt och vara med! haha!

Ne men tror ändå att jag ska gå in och titta hur det går för henne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0