Why man why!

Mamma? hon va bara borta när jag vakna imorse av att barnen väckte mig!

Jag hade glömt av att hon jobbade idag:( Gillar inte när min mamma är borta såmycket, det blir så tråkigt och ensamt hemma... Man blir rastlös!

Va ska jag göra idag?

Ingen aning faktiskt, hoppas att bästisen kanske kan vara med mig en stund... vill inte vara ensam hela dagen och kvällen!


Det får bli en låt som gör en glad iallafall:D(fast jag gråter varje
gång jag kollar på den) hon är så underbar den flickan!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad gullig du är som saknar din mamma! Jag saknar dig med...

2009-10-21 @ 13:15:50
Postat av: emma

Hej =) Näset var jag i då bilden togs =) så jäkla mysigt där på sommaren :)

2009-10-21 @ 15:11:19
URL: http://delicious89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0