Tvättdag...

idag fick jag tvätta av mamma! Kuul* 

Det var faktiskt inte så farligt, men ibland kan man ju få såna perioder när man typ älskar att tvätta och sånt och gärna skulle vilja göra det flera dagar... men när den dagen kommer då när man kanske ska tvätta igen då är det inte alls lika kul! Så tur mamma hade idag då att jag va på tvätthumör:)


Det finns inte så mycket att berätta eftersom jag inte gjort något annat på hela dagen nästan sen mamma kom hem...

Middagen idag var trevligare en va det brukar vara, jag och lillasyster "prinsessan" satt och skrattade och fjanta oss.  Vi; Yo, Yo  Rapparen Sofia Yo! 

Det hade varit något program på tv häromdagen (lilla melodifestivalen tror jag) och där va det en flicka som kalla sig rapparen Sofia och sjöng så i sin låt... så vi härmade henne lite vid maten:)

Nu ska jag avsluta min kväll med att titta på film med mamma ; `Things we lost in the fire´ med Halle berry och Benicio Del Toro...

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0