Trööööött!

Godmorgon! så här tidigt har jag inte gått upp sen i juni typ:S ...

Önskar att jag hade tagit upp tvätten igår kväll istället, fast jag va där nere förut och kläderna va fortfarande blöta:(

Ska ner nu om tio minuter ungefär, kanske stoppar in två maskiner till! Tanten som tvätta nu på morgonen sa att hon bara skulle göra en maskin och att jag kunde ta resten...

Men orkar jag tvätta nu på morgonen?

Jag tror inte det, jag vill bara gå lägga mig och sova, fast lycka till med det! dom äldsta barnen sitter här och väntar på att få gå till skolan (dom va snabbt påklädda idag)! och de två små barnen sitter och kollar på barnkanalen lugnt och fint nu, så jag är rädd att om jag går och lägger mig så kommer dom börja busa och springa runt som dom brukar göra...

Så jag får nog ta och sova på dagen istället!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas att du inte tar upp något som e vått fortfarande!

2009-10-23 @ 10:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0