Tisdag!

Idag ska jag åka till älsklingen! Yeeey*

Ska också på baletten, har tränat lite på piruetter som vi måste kunna till uppvisningen och det har faktiskt gått ganska så bra! jag har hittat det hur jag ska spänna vaderna för att kunna hålla balansen på ett ben medans jag snurrar runt... Ganska så grym faktsikt:)!


Bästisen följer inte med på baletten idag, hon har tydligen blivit sjuk... så jag får helt enkelt vara där själv för andra gången... Men det klarar jag, finns ju andra snälla människor där man kan prata med.


Nu ska jag ta mig en dusch för att vara redo att åka till älsklingen sen när han vaknar...
Saknar han, har ju inte varit med han sen förra veckan (förj*vligt) faktiskt.


Här e en bild på en himla söt älskling när han sover<3


I LOVE you <3

Mamma tog detta kortet efter att älsklingen hade
kommit för att "hälsa" på min mamma... han hade tydligen
somnat i soffan efter en stund<3 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hihi! Så trött så trött! Samla poäng åt mig är du snäll...



Så du drar! Snyft... vad ska jag ta mig till! :)

Puss

Men se till att väcka odjuret innan du går!

2009-10-13 @ 13:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0