Söndag!

Idag har det inte hänt något speciellt... Jag har varit hemma hela eftermiddagen fram till klockan sex.

Jag låg i soffan och tittade på kanske 7 avsnitt av The city på MTV! Jätte bra tycker jag!

Som tur va så slutade avsnitten fem över sex och då va det bara för mig att springa upp till bästisen för att inte missa när One three hill börja fast jag missa kanske några sekunder... Ville inte göra det eftersom det slutade ganska spännande förra veckan!

Det är så synd att Peyton och Lucas inte ska vara med i serien mera!!!:(
det kommer bli så dåligt utan dom tycker jag!

Efter One three hill så gick jag hem igen för att passa barnen när mamma gick till affären och samtidigt titta på Privileged som kommer efter One three hill...

Den slutade också jätte dåligt plus att det var sista avsnittet idag! Den slutade med en `Fortsättning följer´!

Ne nu ska jag sätta mig för att fortsätta titta på Wallander med mamma, vet inte varför vi tittat på det men mamma ville det så jag får väl vara snäll och titta med henne:) Den är på engelska också så lite bättre är det!


Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0