Shopping

Idag vaknade jag klockan halv åtta, min lillasyster väckte mig för att jag lovat henne att fixa hennes hår till skolfotot idag...

Sen kunde jag självklart inte somna om så jag bestämde mig för att gå upp och titta vad mamma gjorde, hon höll på att måla den nya byrån som hon köpte igår så jag hjälpte henne med det.
Jag älskar att måla och fixa med möbler och sånt, faktiskt väldigt kul!

När vi var klara så tog jag en dusch och sen så började klockan närma sig tio så vi klädde på mina yngsta syskon ytterkläderna och oss själva så klart så att vi kunde gå till köpcentret som ligger tio minuter härifrån!

Jag behövde lite nya kläder så mamma tyckte att vi skulle gå tidigt idag innan jag skulle till tandläkaren och se om jag hittade något fint...

Och det gjorde jag faktiskt!! Nästan direkt, jag han inte ens gå in i affären Gina Tricot innan jag fick syn på en jätte fin Stickad kofta jag blev nästan käär!

Jag va säker på att jag ville ha koftan men mamma tyckte att jag skulle lägga undan den en liten stund så att vi kunde kolla vidare i andra affärer, vi gick vidare till bikbok där vi hittade fina jeanstights, jag behöver ett par skor också men jag kände inte för att köpa dom just idag eftersom jag redan har två par stövlar så mina nya uggs får vänta i affären tills jag eller mamma kommer och köper dom! hehe!

Iallafall, vi gick tillbaka till Ginatricot för jag hade bestämt mig för den fina koftan...
Vem vet, hade jag inte köpt den hade jag säkert ångrat mig efteråt!

jag hittade också ett par stickade benvärmare bredvis kassan så jag köpte dom också så att jag kan matcha koftan lite ;)

Det var väldigt snällt av min mamma tycker jag, egentligen borde jag jobba eller gå i skolan så att jag kan köpa mina grejer själv så därför är jag väldigt tacksam mot min mamma för att hon bryr sig och köper kläder just när jag behöver<3


Nu blir de bilder på mina nya kläder:D


Benvärmarna, blåa jeanstightsen och koftan är nytt:)

   
Man kan knäppa den hela vägen        hur den ser ut bakifrån :)
upp som en "halsduk":)


Sen fanns det små hål att stoppa tummarna i fast här vänder
jag ju bort handen från cameran :)



och så här söt var lillasyster idag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0