Ser hon så kul ut?

Haha Jag kollade på Ellen de generes show förut, och just när hon kom in på "scenen" så hörde jag min lillasyster börja skratta och skratta och skratta! haha, hon ba; hahahha jävla Ellen,hahahaha jävla Ellen!

 Jag lyckades filma henne lite, men när hon märkte att jag gjorde det så slutade hon.
Men om jag lyckas så ska jag sätta in videon så ni kan se:) 

Haha jag fattar inte va det var som va så himla roligt?   

Fast programet gillade hon för när det slutade så dansa några från `So you think you can dance´(tror jag) och då stod hon framför tv:n och försökte dansa med dom...

Måste erkänna att mina syskon kan vara ganska roliga ibland:)<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0