Så tråkigt!!

Igår och idag har varit dom tråkigaste dagarna! jag har liksom ingenting att göra, ligger i mammas säng och bara lyssnar på musik... Alla barnen är ute förutom den minsat, han sover...

Va gör barnen ute nu när de nästan är mörkt?

Jag har faktiskt ingen aning faktiskt.. jag tror att deras pappa lät dom gå ut en stund för dom kom inte in till mig och fråga iallafall...

Så nu ligger jag här ensam i en tyst lägenhet med små snarkljud från lillebror, typ rädd är jag.
Jag inbillar mig att någon är där ute för jag hör ljud även fall jag vet att ingen är där ute(utanför mammas rum)...

Ne jag får gå och ta mig en dusch, piggna till lite, om en timme är det dags att tvätta och det kommer jag aldrig orka om jag inte får lite energi!

Jag undrar när bästisen hade tänkt komma och knacka på mig?


Kommentarer
Postat av: emma

japp =) 199:- kostar den så dyr är den ju inte :D

2009-10-22 @ 18:21:23
URL: http://delicious89.blogg.se/
Postat av: emma

jo det är jag med :P men som sagt har jag bara sätt den på bild.. så vet inte om den finns i affär men på hemsidan finns den =) men alltid bra att kolla om den finns i affären med så man kan testa den =)

2009-10-22 @ 19:58:36
URL: http://delicious89.blogg.se/
Postat av: Therese

Jo det borde ha räckt, men tydligen har resten av skåne-vaccinet fastnat i Tyskland! Knäppt men det ska komma om någon vecka :)

2009-10-22 @ 23:25:38
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0