Rädda Willy!

Jag och bästisen har tillbringat morgonen med att kolla på Rädda Willy...

Minns när man alltid kolla på den när man var liten.


 Bästisen ringde och väckte mig förut och fråga om jag ville äta frukost och titta på filmen med henne... Klart jag ville det så jag nästan sprang upp, längesen vi titta på film nu:)

Så vi får se om det blir någon mer rädda Willy 2 idag också:)

Det måste vara vädret som gör att man får sån lust att göra vissa grejer, eller vad tror ni? För mig är det så iallafall... 

Ne nu får vi fortsätta med filmen...


Kommentarer
Postat av: linda



svar: Vad kul, 18år fan va tiden har gått snabbt:O.. M;inns fortfarande när vi rökte i maddes rum HAHAHHAHAHAHAHAAH. vrf ska din kille ej komm på drin bdaaay:o . PUAAAsssssaaa

2009-10-16 @ 17:41:24
URL: http://lindoosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0