Ont!!!

Jag slog i min fotknöl förut!! de gjorde j*vligt ont! och nu har jag jätte ont, kan inte ens snudda lite på den så gör det ont:(

Måste fråga, vet någon om man typ kan "stuka" foten eller knölen om man slår den så? det gör väldigt ont
faktiskt:(


Mamma kom hem med mat! jag va jätte hungrig så ringde mamma och fråga om hon skulle köpa med sig burger king hem... så det blev till att äta en god Whooper meal.

Jag som saknat mamma idag fick typ vara med henne en timme högst innan hon gick och la sig:( hon ska jobba imorgon igen! Trodde att det bara va idag, men tydligen inte...

Jag ska snart gå coh lägga mig, känner hur mina ögon håller på att stängas.

Har inte gått och lagt mig tidigare en två på flera dagar nu, inte konstigt att jag sitter här som en Zombie nu då!:D

Här kommer en låt som älsklingen sjung för mig förra hösten ungefär (refrängen)<3
I CANT LEAVE WHITOUT YOUR LOVE, thinking of you makes me feel like i´m the ONLY 1 for you,
Girl i want to be with you, no one else only you ! (en bit i låten)

Only you- 112 feat Biggie och Mase!


Va tycks?<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0