Önskar jag kunde trolla.

Jag önskar att jag kunde trolla! Bara tänka mig ett varmt ställe som jag vill åka till och sen vips  så är jag där...

Jag har aldrig varit i ett sådant varmt land där de jätte varmt! Okej jag har ju vart i polen, där blir de tydligen ganska varmt (varmare en sverige)  men jag skulle vilja åka till ett skit varmt ställe!

Tänk att få ha sommar året om? man hade varit överlycklig...

Men nästa sommar så ska (vill) jag åka till Kroatien iallafall, och så vill jag åka till flera ställen! Jag vill bli brun som aldrig förr! Den sommaren väntar jag på...

Jag kom tänka på allt detta på grund av att här hemma är det som att sitta inne i ett kylskåp! Man sitter här med strumpor, UGGSEN, benvärmare och en stor tjocktröja! Fy f*n...


Sitter här och lyssnar på en gammal låt med Tupac och Elton John- Ghetto Gospel heter den!
Faktiskt den bästa låten som han gjort tycker jag:)





Va tycker ni ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0