Gårdagen,Idag...

Det blev aldrig att jag åkte till älsklingen igår, så jag gick med bästisen på smink partyt.
Det blev nagelbad(varmt vatten) med någon bra olja till nagelbanden i, Jätte skönt!
Medans L som vi var hos pratade så fick vi som var där sitta med nagelbadet och lyssna på henne när hon berätta om olika produkter för huden och så...

Sedan blev det att måla naglarna och fika bjöds det på, Kanelbullar och vindruvor! Innan vi gick därifrån (jag och bästisen) så beställde jag en "ansiktsvattenspray" en spray som fuktar huden och som man kan änvända när som helst, till och med på smink.

Väl hemma igen så gick jag hem för att bästisen skulle plugga och jag kunde ju inte vara med henne då, plus att jag ville titta på One tree hill och Privileged för bästisen skulle hoppa över det fastän jag visste att hon skulle titta ändå:P

Sen var jag med mamma resten av kvällen och låg i hennes säng och pratade och skrattade, vi upptäckte att vi har likadana skratt så vi kunde inte sluta skratta åt att vi lät likadant, så det skrattet varade typ i någon minut...
Jag älskar att prata med min mamma och antingen bara skratta eller både prata och skratta!


Ne nu hoppas jag att mamma kommer hem snart också för barnen börjar bli lite galna här, och jag hoppas att mamma köper med sig mina uggs hem.

Jag skriver antagligen mera senare!

Kommentarer
Postat av: SKVALLERBLOGGEN

kissie och dessie är två stora bloggare i sverige. :) jag är ingen av dem ^^

2009-10-05 @ 16:20:21
URL: http://bloggkrig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0