När tar dagen slut?

Känns som att man hunnit med jätte mycket idag, ändå så vaknade älsklingen och jag sent...

Vi har hunnit vara med varandra i flera timmar innan det blev dags för mig att åka hem för att passa barnen medans mamma jobbade...

Min kväll har blivit till att hjälpa min lillasyster prinsessan att göra läxorna, gjorde henne lite mer intresserad av Matten för jag gjorde det lite roligt för henne så hon gjorde 10 sidor eller något:)

Sen har jag hunnit vara med bästisen en stund också (hon kom hit för att ta en paus från pluggandet)... Även fall jag hunnit med allt det idag så är klockan fortfarande inte mycket, jag känner mig helt slut!

Men ska inte sova än, mamma kommer hem om tio minuter ungefär och då måste jag umgås med henne lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0