Min mamma...

är så himla bra! jag känner mig nästan bortskämd för allt hon gör för mig.
Hon köper saker till mig hela tiden<3

Hon kom nyss hem från köpcentret med två nya tröjor till mig och nya tights, fast lite annorlunda en vanliga tights.
Ena tröjan ska jag ha på mig på min "fest" med dom nya tightsen, men de får ni se bild på när jag lägger in bilder:) Så jag kan inte förklara för mycket!

Hon har också köpt massa saker som vi ska ha på "festen" också. Hoppas att det blir en lyckad kväll:)

Jag har glömt att säga att Cammelilla kommer på min dag iallafall, hon och hennes pappa ska åka på lördag morgon till danmark istället, så där blev jag jätte glad:)

Nu är det bara för mig att börja städa och göra iordning allt som ska fram på fredag, orkade inte göra det idag så jag börjar imorgon istället... Och så blir det att tvätta också!!

Tack mamma <3

Kommentarer
Postat av: miranda

nej tyvärr så har inte jag gjort de ;P

men skulle vilja kunna ;D

ska träna på pumpor nu till halloween ;D <3

2009-10-27 @ 19:54:29
URL: http://enknasigflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0