Min födelsedag (igår) !

Igår han jag inte skriva någonting, men som ni vet så fyllde jag år och va tvungen att fixa allt här hemma.

Men ska berätta om hela dagen så ni hänger med va som hände på min KNÄPPA födelsedag...

Dagen började segt som vanligt, kändes inte direkt som att man fyllde år.
Pappa och min lillasyster kom vid halv ett tiden ungefär för att pappa skulle laga maten till mig och mina vänner.

Anledningen att han kom så tidigt var att han skulle hämta mina två små syskon på dagis och skolan vid tre tiden och han åkte bussen hit (vilket jag inte visste, annars hade jag aldrig bett han komma, det tar en timme att åka hemifrån han)... Iallafall undertiden som han lagade mat så kunde vi umgås, prata och skratta... Jag älskar när min pappa är på bra humör, han är alltid så rolig:)<3

I present av pappa fick jag ett par bruna skin handskar, vita benvärmare, en blå blus och så en liten choklad bit HAHA*!  Jag blev iallafall jätte glad över presenterna som jag fick av pappa.<3


Efter pappa hade gått så fortsatte vi planera dagen, mamma och M (styvpappa) gick ut och handla för jag behövde rött naglack och saker till bålen som vi skulle göra.

Till slut blev klockan sex och folk började komma, nästan ingen "kunde" klä ut sig  men det gick ju självklart bra ändå, alla fick sig ett glas med bål (man fick ju ta hur mycket man ville) och sen satte vi oss för att äta.
Jag visste att dom skulle tycka om det, men det jag mest var orolig för va att Cammelilla inte skulle tycka om det för hon är väldigt kräsen med mat och så. Men som tur va så tog hon mat först och när hon stoppa maten i munnen så sa hon ; Mmmm, detta va skit gott!

Och efetrsom hon gillade det kunde jag vara lugn att alla andra också skulle gilla de:)

Kvällen började jätte bra iallafall, alla var glada och hade trevligt... Vi var ungefär, 11 tjejer med min lillasyster och hennes kompis:)
Vi lyssna på musik och bara prata:)<3

Älsklingen kom hit också, det va ju bra (eftersom jag inte trodde han skulle komma)<3


Iallafall så är jag och bästisen ovänner! Igen!  Vi blev ovänner i söndags och vänner igår, men sen blev vi ovänner igen igår:/ HAHA de inte bra alltså:P

Ne men jag har skrivit lite dåligt för jag orkar inte skriva allt från igår, men nu är jag iallafall 18 !!:D




Va jag fick i present; (från pappa vet ni redan)

Cammelilla : Vita trosor med rosa på, och en fin rosa ros .
E & P :   Ett par mörk rosa,ett par vit rosa och ett par gula trosor och silver örhängen.
Annalilla: ett par mörk rosa siden trosor med en svart rosett på och en bodylotion.
"bästisen":en blom bukett och present kort på glitter 150:- .

Tack för alla fina presenter<3!


Dukningen, och lite av "bästisens" blomma...


Min tårta:)
 
 Mina tårtor:)



 
Yeey, jag lyckades. 18 ljus!
Som ni ser så är jag väldigt vit i ansiktet,
det va meningen jag skulle va vampyr
men blev aldrig klar:)







Kommentarer
Postat av: linda

Vad tråkgit att ni blv ovänner:(. VAD KUL NI MÅSTE HA HAFT, ÅNGA SOM FAN ATT JAG INTE KOM :'((u). FICK ÅNGEST IGÅR. NJA, DET HADE VARIT ROLIGARE HOS DIG.

2009-11-01 @ 00:41:03
URL: http://lindoosa.blogg.se/
Postat av: Moa

ja det år vi hoppas :)!

och stort grattis i efterskott :D

2009-11-01 @ 12:14:54
URL: http://mowva.blogg.se/
Postat av: Therese

Hohoh! Ja, det är "szanto's" lillasyrra, har inte jag träffat dig på Brattön? ;)

2009-11-04 @ 22:03:48
URL: http://thereseszanto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0