Katastrof dag?

Rundan på köpcentret va jobbig! jag hittade allt jag behövde hitta (present till älsklingen) och saker till mig:)

Jag blev typ kär i en kofta med päls på inne i Kappahl så mamma erbjöd sig att betala halva, jag köpte också benvärmare med fot, nya leggings, en vanlig tröja och så lite halloween smink!

Först åt vi lunch och sen när vi shoppat klart gick vi och fika också, det va en heldag... Snacka om att både jag och mamma gick som att någon sparkat oss i r*ven. Så ont i fötterna hade vi!

Iallafall, när vi kom hem så va de nästan dags för mig att gå igen, skulle ta kvart i sju bussen till baletten som började halv åtta, lillasyster prinsessan fick följa med idag!

När bussen var påväg ut från själva terminalen så va det en annan buss som körde på vår buss, så vi fick stå där i tjugo minuter ungefär för att vänta på trafikledningen, bästisen som satt och kolla ut genom fönstret just då bussen kom (Bussen körde in precis bredvid oss,därbak där vi satt) fick lite ont i pannan för hennes huvud tunka in i fönstret:S  lillasyster fick lite ont i nacken, men de nog ingen fara med någon av dom.

Haha, jag trodde vi skulle få sitta där jätte länge och missa baletten! 

Lillasyster säger: Alltså tack för att jag fick följa med dig idag!( jag trodde hon mena att hon aldrig skulle följt med eftersom hon ändå  inte kommer få se någon balett nu när vi satt fast där)

så jag sa: Förlåt! men vi kan dansa för dig på bussen då om vi missar:D?

Hon: Asså nej jag menar att eftersom jag aldrig har sett något sånt här innan! tack!

Jag och bästisen bara skratta:D

Sedan var det också en olycka uppe på bron över motorvägen, fullt med blåljus! det måste vart en olycksdag igår:S ?

Bussar som krockar, bilar som krockar på bron, och andra bilar som får motorstopp i en rondell och stoppar resten av bilarna som måst runt i rondellen:)

Iallafall,
Baletten va rolig som förra gången, fick mycket beröm av min syster, hon trodde inte att jag va så duktig :)
nu har hon bestämt sig för att träna hemma, och lära sig det jag har lärt mig:)


en sån här fin kofta blev köpt av mig<3




Kommentarer
Postat av: linda



OMG, dem kan inte köra bussar:p . stackars er :(, men tur att ingen skades allvarligt. va snygg den koftan va:). bara bra med mig, hur är det själv? (L)

2009-10-21 @ 17:06:28
URL: http://lindoosa.blogg.se/
Postat av: RoBiiN.. <3

Jätte fin kofta =D Finare än va ja föreställde mig .. Puss på dej ;)

2009-10-21 @ 20:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0