Jobb?

Idag har jag bestämt mig för att söka jobb! Som restaurangbiträde... Tror det kan bli ganska så kul.

Måste bara komma på hur jag ska skriva ett bra mail till dom, så dom blir intresserade.

Det känns som att denna dagen kommer att gå väldigt segt, Älsklingen har inte ringt mig för att säga godmorgon och jag har verkligen ingenting att göra...

Jag bara sitter och typ läser samma bloggar hela tiden och typ hoppas på att dom hunnit skriva något innan jag kommer tillbaka till dom, och gissa vad? det hinner dom faktiskt:p

Det är det som är det roliga...


Ne men nu ska jag titta på barnkanalen med mina små syskon "Busungarna"!





Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra! Försök skriva något innan jag kommer...

2009-10-12 @ 14:33:14
Postat av: ila

Hur har det gått vännen - hoppas du får ett jobb där - kom ihåg vad jag sa -gå dit, fast handslag och säg att jag har skickat in en ansökan och ville bara visa mig så att ni får ett ansikte.../kramar ingela

2009-10-12 @ 21:21:20
URL: http://www.metrobloggen.se/twingela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0