Jag trodde...

att klockan var åtta eller något! Den är bara halv sex snart!

Jag har massor kvar att göra, har bara gjort köket hittills och klockan sju ska jag ner och tvätta till tio...
Jag får göra resten av "huset" imorgon!


Just de! mamma prata med pappa förut, jag hade frågat han häromdagen om han kunde  komma och laga maten på fredag, men han svara aldrig. Så idag när han prata med mamma så sa han att han kunde komma hit och göra de:) 

Bra va?  Då slipper jag tänka på det mera...

Ne nu ska jag sätta mig och vila lite framför tvn eller kanske ringa älsklingen? prata me han typ 1 minut förut och då sa vi typ inget till varann:S ...

jag kommer tillbaka snart!!

Kommentarer
Postat av: Frida

oj oj oj haha det låter som att du har ganska mycket att göra hihï. Ska definitivt springa upp på scenen xD ska röva bort bill mohaha (a)

2009-10-28 @ 19:27:56
URL: http://fmlthf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0