Jag gillar!

Jag har inte berättat att jag gillar stjärnhimlen?

Älskar att sitta på balkongen och kolla upp mot stjärnorna... Jag och "bästisen" brukade ofta sitta ute på balkongen på kvällarna och ha mysigt samtidigt som vi sjöng:/ :D  Och varje gång som vi satt där så satt jag och kolla upp mot stjärnorna, antingen börja jag prata om dom eller så bara kolla jag.

Jag försökte lära henne se karlavagnen (stora/lilla björn) men hon såg den aldrig:( 

Ne men iallafall tillbaka till saken, jag tycker stjärnhimlen är vacker! när jag anstränger ögonen så kan jag få bort allt som jag ser runt mig på kanten av ögonen och då känns det som att  jag är jätte nära stjärnorna, typ en sån bild man får på film när dom "spelar in uppe i rymden":) 

Bara massa stjärnor överallt! 

sen jag märkte att jag alltid prata om stjärnorna så gick jag in på google och sökte, så nu har jag lärt mig massor om dom vanligaste stjärnbilderna som man kan se i sverige. 

Tycker att det är väldigt intressant, Faktiskt ganska stolt över att jag hittat nått sånt som intresserar mig! 
Skulle aldrig kunne tro att JAG skulle bli inne på de:S

HAHA! ville bara berätta de:)<3 


Här ser ni hur karlavagnen ser ut:)

Kommentarer
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

härligt! :)

2009-10-29 @ 19:51:50
URL: http://aarnnela.blogg.se/
Postat av: kimberly

Stjärnhimlen är underbar att titta på :D



Haha oja, väldigt smart!



Nog var den söt alltid, problemet är bara att den är fett dyr :(

2009-10-29 @ 20:39:56
URL: http://crossthatline.blogg.se/
Postat av: silly

åååh ja gillart också, haha

2009-10-29 @ 21:23:19
URL: http://sillyhilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0