Igår...

då han jag inte skriva något inlägg så jag får skriva om gårdagen idag... Vi var på kalas hos mina kusiner i gråbo, de va "släktkalas" eller vad man ska kalla det... Jag blev ganska så glad när jag kom dit för min när jag kom in och hälsa på alla så kom jag sist till min morbrors frus mamma och hon bara titta på mig och de första hon säger e ; Hur lång är du? 

Jag ; vet inte 173 någonting...

 Hon; Mannekängar du?

 Jag; Ehm va e de?

 Hon ; Modell?

Jag; Aha nej nej!

Sen bara hon log lite och satte sig ner igen... Efter vi hade ätit och allt så satt jag i vardagsrummet och titta på bilder, så kommer hon fram till mig och klappar mig på kinden och säger ; Åå du är så sööt!
Jag skämdes lite och bara log snällt... haha jag förväntade mig inte att få såna kommentarer, men jag blev jätte glad:)

Iallafall vi var där några timmar och skrattade och hade kul med mormor, morfar, mina tre morbröder och min storebror... Morfar avslutade "lunchen" med ett roligt tack som jag och min bror skrattade åt ; "Tack för maten den var god 8:a spydde 15 dog" haha det var kul tycker jag:)

Sen var det dags att åka hem, och då kommer hon här tanten fram till mig igen och sa att jag måset se till att bli modell! Hihi jag va så glad över att höra det...

Men väl hemma så var det dags att umgås med bästisen lite... vi åt god middag och tittade på Körslaget, senare så testade vi hennes nya smink som hon köpte förra veckan! det blev lite överdrivet men det var kul...

Jag stannade över natten, vi sov som två bebisar:)


Ne nu ska jag fortsätta titta på The city på MTV!

Kommentarer
Postat av: Nathali

Du är allt en liten modell .. lille skit.

2009-10-11 @ 18:25:18
URL: http://nathaalita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0