Idag...

Baletten igår gick jätte bra! Det var lika kul som vanligt, denna gången behövde vi inte ha någon vikarie för den originala balettläraren va tillbaka...

Idag åkte jag hem till mamma igen, har varit lite med bästisen och sedan när jag skulle titta på Greys anatomy så gick hon hem... Det är inget program som hon gillar att titta på:)

Resten av kvällen gick ut på att planera hur jag och min lillasyster ska ha det i vårt rum när vi delar det, vilka sängar vi ska ha osv...

Snart ska jag nog ta och lägga mig, det finns inte så mycket att göra när alla redan ligger och sover och när mamma snart ska lägga sig.

Imorgon hoppas jag verkligen att jag får mina Uggs! har skjutit upp på det hela veckan eftersom det inte är så viktigt att ha dom direkt... Haha jag kommer nog mest använda dom i början som "inne tofflor" för att dom är så sköna och känns som varma tofflor...

Godnatt !

Kommentarer
Postat av: mamma

Sorry! Lovar att jag köper dem idag! Puss

2009-10-08 @ 09:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0