Idag fredag...

har jag varit med bästisen hela dagen:D som sagt har vi kollat på rädda Willy1 och sedan 2:an...

Jag har tagit ett sköönt skumbad med tända ljus också:) Sköönt*!

Bästisens familj bjöd på middag idag också, Tacos! fast i och för sig dom bjuder mig nästan varje fredag på tacos:D GoTT !  Samtidigt som vi åt så tittade vi på Idol, Camilla åkte ut och det var ju lika bra, hon verkar aldelles för självisk. eller vad tycker ni??

Inatt så ska jag sova hos bästisen (som vanligt på helgerna) och då ska vi lägga oss och titta på rädda Willy 3  haha*!  


Godnatt...


Kommentarer
Postat av: linda

va söta ni är. Jahaa, Ange du kommer gå loss. HAHAHA (L)

2009-10-17 @ 11:11:27
URL: http://lindoosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0