i´m home!

Jag är nu hemma från Cammelilla:) jag hade jätte trevligt<3

Det var massa tjejer där, min bror C´s bror och typ två av deras kompisar va där också!

Synd bara att det inte blev en hel kväll där, eftersom C och alla skulle ut till krogen...

Men jag hade roligt iallafall!

C berätta att hon inte kan komma på min födelsedag, så det va också j*vligt synd:( hon ska till Danmark med sin pappa,så hon kunde inte avboka de.... Hade varit kul att ha henne här eftersom de hade blivit lite firande att det är våran 18års vänskap också<3 Men tyvärr så kommer hon inte:(!!!

Vi kanske ska ut och ta n fika någon dag bara jag och hon och fira bådas födelsedagar istället...

Önskar att hon kunde komma på min !! De hade varit något extra med henne, vi har aldrig missat varandras födelsedagar innan förutom förra året...

Nu ska jag lägga mig och sova! Idag fyller min älskade 19 år! GRATTIS på födelsedagen min kära!<3

JAG ÄLSKAR DIG (er)<3


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad kul att du hade det bra! Fan va synd ändå:( typiskt att hon ska åka. Men du kommer ha en bra födelsedag du med. (L)

2009-10-24 @ 11:04:27
URL: http://lindoosa.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag hoppas med det! Idag ska jag träna klockan 3 till fyra, sedan hem och äta haha o städa, sen inga planer:) själv? Kramar

Du ska väll fira din pojkvän? :)

2009-10-24 @ 11:42:01
URL: http://lindoosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0