Grattis på 18 årsdagen!

Som jag sa igår så fyller Cammelilla 18 idag<3

Hon är kompisen jag har haft längst, i hela 18 år(om en vecka) kan man säga...

Våra mammor va kompisar redan när våra bröder föddes så när jag och Cammelilla föddes fick vi ligga tillsammans i barnvagnen och säkert när våra mammor träffades hemma så låg vi självklart bredvid varandra på en filt eller något!

Jag har ett minne från när jag och C pratade med varandra första gången utan att våra mammor va med...
Jag va utanför hennes dagis en gång och tittade på alla barnen som lekte där ute (jag tror jag skulle börja där några dagar senare) så kom C fram till mig och sa något om att :Min mamma är kompis med din mamma!

eller: Jag vet vem du är!    Något sånt sa hon till mig... Vi började prata med varandra och stod där ända tills de va dags för henne att gå in...

Och sedan dagen jag började på hennes dagis så har vi varit bästa kompisar...

Okej nu kanske vi inte är lika bra kompisar som vi va upp til 7:an, men innerst inne vet jag att vi alltid kommer vara speciella för varandra och bästa kompisar!<3


Vi i skolan (8:an)!

Idag ska jag hem till C på "förfest" för sen ska hon och hennes kompisar ut på krogen.
Det ska bli kul att få träffa henne, har inte vart med henne på länge länge!
Min bror ska också komma dit och det ska också bli kul!



Färgan från öckerö!


på lektion!

Detta va lite gamla bilder, har inga nya bilder, men de finns ju!



GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN VANILJ!<3


Kommentarer
Postat av: lollo

hehe jasso :)

Jo det är bara bra :)

2009-10-23 @ 19:51:49
URL: http://vaackradaagar.blogg.se/
Postat av: lollo

hehe jasso :)

Jo det är bara bra :)

2009-10-23 @ 19:51:50
URL: http://vaackradaagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0