Godnatt!(långt inlägg)

Tvättningen gick jätte bra idag, det känns som jag bara tvättade i fem minuter, det gick så snabbt:)

Mamma kom hem med dricka och Ben&jerrys till oss som vi satt och mumsa i oss förut... jag orkade inte äta upp hela min så jag sparade den tills nu, kanske inte så smart att sitta och äta glass mitt i natten.

Speciellt inte med en fyraåring:O!!! Min lillasyster vakna och grät efter sin pappa, så jag visste inte hur jag skulle få tyst på henne (hon är väldigt envis) så jag fick muta henne med glass... hon blev tyst direkt, gick upp ur sängen tog sitt täcke runt sig och satte sig på ena stolen vid datan. Hon fattade väl att det var här vi skulle sitta:P

Hon är så sööt,hon bara sitter här helt tyst och äter, säger inte ett ljud.
Jag har frågat henne kanske tre gånger om det är gott, hon bara rodnar lite och fortsätter äta:)

Tur att inte mamma ser de här, hon hade inte blicit så glad!

Så tyvärr mamma, försent att säga något nu! hehe*...

Får se om jag kan få systern att somna efter glassen nu, jag ska upp tidigt imorgon för att sätta på torkrummen nere i tvättstugan och sedan en timme senare gå och hämta all tvätt klockan 8! Den han inte torka idag, så jag lät de hänga kvar under natten (smart som jag är)...

OJ nu sa min syster sina första ord under denna stunden:P

Syster: oj, va du skriver mycket!

Tog en sked glass...

Syster : hallå, va skriver du? angel va skriver du? *suck*

Haha, ne men jag får säga godnatt nu, måste säga godnatt till älsklingen nu. Sa till han att jag bara skulle in och kolla lite, men det blev till ett långt inlägg istället...

Godnatt !


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nämen sicka busisar! Äter glass mitt i natten...



Tack för att du lät mig sova!

2009-10-23 @ 07:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0