Godmorgon!

Denna morgonen är jag TRÖTT! Har varit vaken sedan halv åtta, dom två minsta syskonen låter mig inte sova! Mamma är på jobbet och de andra två barnen är i skolan så jag har varit tvungen att vara uppe med de små!


Och tysta är dom inte heller, dom springer runt med skor på sig och skriker och dödar tvn... Dom lyssnar inte på mig...

Kanske ska jag åka till älsklingen idag när mamma kommit hem? Hmm... jag tror nog att jag ska göra det, om han vill att jag ska komma då.

Här kommer en låt som jag gillar att lyssna på i höög volym, jag vet inte varför... själva musiken gör mig glad!

Har ingen aning om vilka Beu sisters är men jag hittade låten bara och börja lyssna.


Ni behöver inte gilla den, men det gör iallafall jag!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Dödar de tv:n? Be deras pappa vara lite aktiv då...

2009-10-12 @ 11:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0