Godmorgon...

sov inte så mycket inatt. Kunde inte somna, jag frös också på köpet!

Gillar inte hösten och vintern då det blir så himla kallt inomhus... Jag hatar att frysa!

Natten var lång, låg och tänkte på massa grejer och då är det inte så lätt att sova. Till slut måste jag ha somnat iallafall(vid sju) för jag vakna nu några timmar senare!


Hmm... va ska jag göra idag?

Jo jag ska gå till köpcentret med mamma snart, vi ska titta efter en present till älsklingen och  titta efter grejer till mig kanske? 

Bästisen kanske också kommer till "centret" sen när hon har slutat skolan, hon måste hjälpa mig med presenten till älsklingen.

Efter vi har varit där (i köpcentret) så är det väl bara för oss (mig och bästisen) att byta om och packa våra grejer och sedan ta bussen till baletten!
Hoppas att det blir lika kul idag som sist:)


Hej då då så länge, såskriver jag säkert mera ikväll...

Kommentarer
Postat av: linda

Hoppas du hittar något! Tack sötnos <3

2009-10-20 @ 18:27:43
URL: http://lindoosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0