Godkväll!!

Har inte bloggat på två dagar nu...

Jag va ju hos älsklingen i lördags på hans födelsedag, men sen åkte jag hem. Mådde inte så bra...

När jag kom hem så kolla jag på film med min syster(som kom denna helgen också) och hennes två kompisar, det var kuul! Som jag skrev sist min syster kom så blir de en helt annan stämning, speciellt nu när hon hade med sig sin bästa kompis L! L skämtar och skojar hela tiden...

Vi satt uppe till klockan fyra och bara skratta samtidigt som vi titta på film!

hmm... igår (söndag) åkte jag hem till pappa, fast först så åkte jag, syster och R (hennes kompis) hem till min bror (han  kom och hämta oss hos mamma)... Jag hade aldrig varit hemma oss min bror så jag ville se hur det såg ut. En jätte fin lägenhet var det!

Efter en stund körde han hem oss till pappa, så där var jag hela kvällen och kollade på Wallander med pappa och hans "fru"...

Idag umgicks jag med min syster och mina småsyskon hos pappa, men sen blev det dags att åka hem till mamma igen...

Så nu ligger jag här i mammas säng och väntar på att mamma ska göra "kvällsmat"...

Här är några bilder på mig och min bror i lördags innan han körde mig till min älskade<3


Kuul:)<3




Så ja det frå räcka, det finns flera bilder men dom sätter jag in på mitt fotoalbum
om ni vill se flera...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0