En liten paus

Nu har jag kommit hem från älsklingen...

ska inte träffa han förrän den 24 om tio dagar då han fyller år! Vi bestämde att vi skulle ta en liten paus fram till våra födelsedagar så att vi hinner sakna varandra lite mera, plus att det blir lite mer speciellt.

Jag menar när vi inte träffas på flera dagar (kanske veckor till och med) så brukar vi båda alltid bli så glada av att se varandra igen efter så långtid så det blir lite extra pussar och kramar, nästan hoppar i varandras famnar*haha*.

Så nu är det då bestämt att inte träffas fram till 24:e ... och sen ska vi nog inte ses förrän det är min födelsedag 6 dagar senare.

Våra födelsedagar är en av de bästa sakerna i vårt förhållande... Jag minns när vi träffades några veckor innan vi blev tillsammans och jag frågade om hans stjärntecken... Han sa att han var skorpion och jag tänkte att antingen fyller han år i november någon gång eller så fyller han säkert jätte nära mig. Så när jag frågade han om vilket datum så sa han 24:e Oktober och just då trodde jag nästan att jag hade hört fel...

Jag bara börja skratta och berätta att jag fyller 30:e... Jag har alltid tänkt så att det skulle vara grymt att ha en kille som fyller år nästan samtidigt som jag, så jag blev nästan lite chockad när han sa det:)

Fast det bästa i den historien är att jag egentligen också ska fylla år den 24 men jag kom lite sent :)

I love you <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0