Det gick inte så bra.

Jag berättade ju om att jag och älsklingen skulle ta en tio dagars "paus" fram till hans födelsedag...?

jo, och vi lyckades inte så bra! Jag åkte till han idag för att "det kom lite grejer ivägen", men imorgon ska jag hem igen.
Det va skönt att träffa han iallafall så hade vi inte träffats idag hade vi säkert träffats innan tio dagar iallafall...

Synd bara att det blev så sent för snart är det ju dags att sova och sen ska jag hem ganska tidigt imorgon och då hinner vi ändå inte vara med varandra.

Ne nu ska jag ta mig en dusch och sen ska vi titta på Ali G indahouse, fast den redan börjat men det gör ingenting...

Godnatt!

(bild)
Spegeln)

Haha, liseberg på ett år´s dagen<3

Kommentarer
Postat av: Nathali

HAHAHAHA vilken BILD :D hahahahah

2009-10-18 @ 23:04:16
URL: http://nathaalita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0