Busstur och älsklingen

Efter shoppingturen var det dags för mig att åka till tandläkaren, jag tog halv ett tåget in till stan för att sedan hinna med en buss 12:47 och då hade jag hunnit precis i tid till tandläkaren men tyvärr så kom inte bussen och då fick jag vänta på en annan som gick 13:02!

Jag ringde min syster som går i skolan därborta och fråga om bussen kanske gick någon annanstans men nej det gjorde den inte!
Iallafall så är hon ju bra syster så hon erbjöd sig att springa in till tandvården och säga att jag var sen, Tack!<3

När jag väl kom fram så var det redan försent personen som skulle vara där efter mig kom dit samtidigt som mig så jag hann inte iallafall! Jag fick en ny tid till nästa vecka!
Helt j*vla onödigt att åka så långt för en papperslapp med ett nytt datum!!!

Det var ju ingen annans fel än den där bussen!
Så istället för tandläkarbesök blev det en liten busstur...

Och när jag väl kom till stan igen så blev det till att möta Älsklingen så vi kunde åka hem till honom tillsammans eftersom jag ändå tänkt hälsa på honom lite fort innan jag begav mig hemåt igen...
Har inte varit med honom alls mycket sen förra veckan, bara en dag den här veckan :(

Kommentarer
Postat av: Linda

svar: det är en bra film ja:) jaa det är ju bra om du också gillar det du gör:) .. jag rider bara när jg åker och hälsar på min gamla foster familj :) men annars är det bara baletten:p.. du får ta hand om dig också<3

SVAR: Åhh vad kul.:(, aa haha friskis funkar än så länge:P men dans älskar det :D! ta hand om dig sweet

2009-10-02 @ 22:23:16
URL: http://lindoosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0