Barn!

Denna morgonen va inte alls rolig att vakna till! Mina kära små syskon( dom två yngsta ) har tydligen haft GODISKRIG eller något någon gång på morgonen! När jag gick upp för att sätta på datorn så kommer jag in i ett vardagsrum fullt med små saker överallt, dom små sakerna såg ut som pärlor så jag tänkte bara att ; aa nu blir inte deras andra syster glad eftersom att det är hon som äger alla pärlor... Men när jag sedan tittade lite närmare så såg jag att det var Godiset (Smarties) som barnen fått av mig i en stor påse igår kväll!!

Deras "smarta" syster hade tydligen visat dom var godiset låg innan hon gick till skolan och sedan måste dom här två små gått dit och tagit allt godis för att sedan kasta ut det överallt, och när jag säger överallt då menar jag verkligen ÖVERALLT! Så min morgon blev till att damsuga... Kuuul!


Snart ska vi gå ut för att möta mamma då hon kommer från jobbet och så ska hon köpa mina uggs som hon lovat på en kommentar:)<3

Så säger jag trevlig flygresa till pappa och hans "fru", dom åker till Scottland idag så pappa ringde för att säga hejdå förut. <3 


      
    Busungarna!!  Ganska gammal bild på lillebror, men sööt är han<3




Kommentarer
Postat av: Marcela

ja båda e mycket söta!!

=)

2009-10-08 @ 21:35:24
URL: http://yapoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0