Award

Idag fick jag en award av mamma



Man ska skriva tio saker om sig själv.

Mina tio saker:

-Jag är livrädd för spindlar
-Jag känner mig ibland utanför när jag är med mina systrar (de stora)
-Jag klipper alltid mitt och syrrans hår själv, även mammas ibland
-Är en riktig filmälskare, helst romantiska filmer
-Jag skulle gärna vilja åka till Chile och träffa min släkt där, speciellt min farfar
-Jag vill att min mamma och pappa blir tillsammans igen... men det vill nog inte dom! Hehe! Men man vet ju aldrig...
-Jag har aldrig flugit...
-Jag vill ha ett vackert och ovanligt frieri och bröllop
-Jag brukade sjunga opera i duschen när jag var liten
-Jag vill lära mig att köra cross och vanlig motorcykel eller något annat spännande och farligt

Jag ger vidare awarden till:

Linda
Frida

Hur man gör: länkar till den man fått awarden ifrån, kopierar bilden och sätter in den på sin blogg, skriver tio saker om sig själv och namnen på de man ger vidare awarden till. Och så skriver man en kommentar i deras blogg för att meddela dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0