3 Dagar kvar...

till min födelsedag! Har längtat så efter min dag!

Jag ska ha en liten "tjej middag" med halloween tema, senare på kvällen kommer älsklingen med sin kompis och så kommer min bror med sin kompis också:)

Hoppas det blir en lyckad kväll:)



Idag... då ska jag höst städa lite, dagen har börjat så segt. Har bara legat i soffan hela dagen och lyssnat på musik. Men nu blir de lite bloggande och sedan är det bara att sätta igång att börja städa inför fredag.

Kanske ska man följa med mamma ner till köpcentret sen och köpa det som fatts till fredag?

Jag har inte köpt mina kläder som jag ska ha på mig, det är lite svårt att komma på vad man ska klä ut sig till...
Men det får ni veta på fredag va jag valde:)




Kommentarer
Postat av: joy

Cool blogg :D hoppas allt är bra :)

2009-10-27 @ 14:59:28
URL: http://joyolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0