22 oktober!

Godmorgon... idag fick jag sova lite längre en vanligt:S .. barnen var ovanligt tysta...(?)

Men de va skönt iallafall eftersom jag somna vid fem eller något,  kan inte sova på nätterna längre.
jag sitter uppe tills jag blir trött och går och lägger mig, men när jag väl ligger där så får jag vrida och vända på typ 1000 gånger innan jag somnar!
Men sen sover jag som en prinsessa:D


Va ska jag göra idag?

Jo jag ska passa barnen över dagen (mamma kommer väl hem vid åtta halv nio), jag börjar tvätta klockan 7-10...
och jag tror att jag ska vara med bästisen också, hon erbjöd sig att hjälpa mig i tvättstugan. Snällt!*<3

Imorgon fyller Cammelilla år<3 så om en vecka har vi varit kompisar i 18 år <3


nu ska jag gå äta frukost, eller lunch kanske man ska säga? ...

Kommentarer
Postat av: emma

aa håller med dig, kansk borde åka dit nästa sommar istället då =) om et itne är lika mkt ungdommar där :)



ja erkänn den är snygg !! ja jag tror det, bara sätt den på den bilden jag har i bloggen men det ser ju ut som allt sitter ihop =)

2009-10-22 @ 15:05:50
URL: http://delicious89.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag hade hoppats att jag skulle ha hunnit vaccinera mig innan jag kommer upp till gbg. Min sambo jobbar som tennistränare med barn och barn är duktiga smittspridare och pga min sjukdom (sle) så är jag rädd för att han ska dra hem viruset till mig innnan jag hunnit få sprutan. Men jag får hålla tummarna :) Helt sjukt att allt vaccin i skåne redan är slut!!! Kram

2009-10-22 @ 16:29:46
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/
Postat av: therese

underbart fin blogg ! :)

2009-10-22 @ 20:47:20
URL: http://onemoreshot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0