18 minuter!

Nu är det 18 minuter kvar till min födelsedag!

hihi, fast det kommer inte kännas som min dag förrän jag går och lägger mig och sedan vaknar upp imorgon:)

Snart ska jag och mamma gå och måla köket! och sedan göra tårtorna till imorgon:O

HAHA klockan är lite mycket för att göra sånt, men vi måste tyvärr göra de:)

JAG längtar till imorgon, när jag ska börja ta på mig mina kläder och sedan sminka mig!

OCH TILLS PAPPA KOMMER ! haha* får ha både mamma och pappa för mig själv:D<3

Denna låten lyssna alltid pappa på när jag och mina tre äldsta syskon var små...


Du kanske inte tycker den är bra, men jag gillar den... Påminner om pappa!<3

Kommentarer
Postat av: silly

visst e den :D! underbar morgonlåt! Man blir så pigg o gla

2009-10-29 @ 23:51:05
URL: http://sillyhilton.blogg.se/
Postat av: Frida

njaaaa. Jag tror nog att jag är konstigt förälskad haha. Och jag drar inte i håret (A) jag boxas :D xD

2009-10-29 @ 23:56:08
URL: http://fmlthf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0