-------

Jahaja, orkar vekligen inte stå en sekund mera!! Ska vänta på mamma nu så hon får hjälpa mig städa resten::)

Jag och lilla syster har bara gjort "grunden" och möblerat om i köket så att mamma kan måla sen när hon kommer hem... Det mamma inte vet är att vi har gjort de fint i hallen och duschat hela badrummen:) 

När hon ringde mig och fråga så sa jag att vi fortfarande höll på med köket. HAHA !

Jag har skit ont i ryggen så måste vila mig lite, men de finns typ ändå inget kvar att städa så vi är nog klara för kvällen iallafall:)

Sköönt att bara sitta här och ta  de lugnt nu, har lyssnat på samma låt fyra gånger nu! Hitta en polsk låt igår som jag fastna för... Måste visa älsklingen va jag lyssnar på så blir han nog glad:D

Jag tycker den är jätte fin och bra, fast fattar ju självklart inte va hon sjunger :P -

Slowa (som låten heter) betyder ord :)

Vad tycker du om den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0