Stannar hos...

Älsklingen idag också:) Ska vara här några dagar, eftersom jag alltid va det innan men efter sommaren så blev allt konstigt så jag bara kom till han ibland...'

Men nu blir det ändring på det igen! Jag ska vara med han mycket mycket!:D

Idag blir det balett iallafall samtidigt som älskling ska gymma, det blir jätte bra så vi kan åka tillsammans:)
Hoppas att N (balett tränarn) är tillbaka idag, sist hade vi vikarie som man bara äcklades på! Som jag sa för längesen så är lektionerna inte lika roliga när vi har vikarie... Ända roliga sist va när vi fick dansa vals hehe* Han bara släppte loss och verkligen levde sig in i det och det fick alla oss andra att också slappna av :D


Hmm... nu ska jag fråga Älsk ifall han orkar titta på film, 2012 annars kommer vi snart glömma av att vi ska se på den:)

Jag skriver nog mer senare<3

Kommentarer
Postat av: Mamma

??? :/

2009-11-10 @ 19:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0