Torsdag idag!

ooho va jobbigt det kan vara att "ha barn" haha* !

har ju varit med barnen hela veckan, gått upp klockan sju för att ge dom frukost och skicka iväg dom till skolan (de två äldsta) ...

De två minsta barnen har jag haft med mig hela dagarna!

Men idag SOM TUR ÄR stannade mamma hemma från jobbet! hon mår inte så bra, men ändå så va det jag som fick gå upp klockan sju!:o

Haha men det är lika bra eftersom då kan jag börja vänja mig vid att gå upp tidigt om det är så att jag får ett jobb någon gång:/


Iallafall idag tvättar jag :/ och sedan kommer min bror, så ska se om han är snäll och låter mig åka med han hem så att jag kan gå till arbetsförmedlingen imorgon på morgonen, Han bor ungefär 100 meter från Arbetsförmedlingen! :D

Kanske kan vi åka förbi pappa också så jag kan prata med han om mina sparpengar som jag tydligen har någonstans:p Måste ha lite pengar nu till julklappar och resten får jag lägga undan och spara!

Till sommaren kanske?? Haha får se:)


Ne nu väntar tvättstugan på mig !

Hej sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0