TjejMiddag!

Idag är jag bjuden på middag hos min kompis Emma ! Hon fyllde 19 år 16 december så GRATTIS på henne<3

Men nu ska jag bara komma på något fint att köpa till henne, så jag kan ringa till mamma och säga det...
Hon är ute med min bror och handlar nu, så hon får köpa presenten!

Jag har redan sagt vad hon kan köpa och jag tror emma blir jätte glad:)

men kommer jag på något bättre så får det bli så:D

Iallafall, sitter här nu och lyssnar på musik=)

JUST DET!

Igår fick jag en rosa klänning av mamma och en bärs tröja (tunika) .

Jag fick också The hills säsong 1 boxen=)

Haha fast när jag fick den kom jag på att jag precis kollat alla dom avsnitten förra veckan:P

HAHA* men kan kolla på dom igen;)

Ville bara säga det!

Hej så länge<3

Kommentarer
Postat av: mamma

Dum i huvudet! Det var ju julklapparna... :(



Du skulle inte ha öppnat dem!

2009-12-19 @ 20:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0