Snabb dag!

Idag sov vi jätte länge, ända tills mamma ringde och väckte mig!

Jag gick upp och åt frukost sedan gick jag in och väckte älsklingen... Hans mamma undra om jag ville följa med till det nya stället som dom ska flytta till och det ville jag.

Men ville att älsklingen skull följa med, för jag visste att han säkert skulle vilja det:)

Dom har redan fått dit massor av saker denna veckan, ändå då kommer flyttbilen inte förrän på lördag:p

Men det är ju smart att flytta dit lite varjedag så att det inte tar sån tid på lördag sen!

När vi kom hem från där borta så beställde vi kebabrulle och kebabtallrik ... när vi hade ätit la vi oss i sängen!

Båda två somnade men jag vakna efter en timme ungefär för annars kommer jag inte kunna sova inatt. Men älsklingen sover fortfarande, antingen sover han till imorgon eller så kommer han sova tills jag går och lägger mig...

inte kul att sitta här själv och inte göra någonting... Vill hellre sita och skratta med han! som vi gjorde igår!
Det var en sån skön stämmning hela kvällen igår! Man märkte verkligen att vi inte träffats på länge!'

jag älskar när det blir sån stämning mellan oss:) <3<3

Ne nu ska jag gå värma resterna av min kebabrulle! sen kolla lite tv, sedan får jag väl

gå lägga mig också då!

imorgon blir det ikea för älskling, jag och hans mamma !!:D

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0