Nu är jag hemma igen...

och ska snart gå ta mig en dusch och klä på barnen, vi ska ju till doktorn sen.

Lillebror J sover just nu så hoppas han vaknar snart då, så jag slipper väcka han =)

idag är en sån där dag då man är tröööött och bara vill sova!

Jag har sovit dåligt de här tre nätterna, jag tror det är för att jag inte är van vid att sova på ett nytt ställe, eftersom älsklingen flyttat nu...

Det känns nästan som att vi va på nått läger eller någonstans där vi inte skulle stanna så länge:/

Det va som att man nästan vänta på dagen då man ska åka "hem" igen...

Men neeej så är det inte! Han bor ju faktiskt där nu !
Men man blir ju van såklart... Det va så innan när pappa först flytta från det stället där vi bott i 14 år!! Det var man ju verkligen inte van vid... Och sen flytta han ännu en gång, till ett ställe som vi kanske varit 2-3 gånger och badat, men inte alls kände till!

Där kändes det också som att vi va i en stuga eller något och  bara vänta på att få åka hem fast vi redan va hemma!!

Iallafall har ingen aning va jag försöker komma fram till!!! Men har så j*vla tråkigt bara!!

MAMMA NÄR KOMMER DU HEEM? 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Slutar klockan 8 din lilla mammagris! :)

2009-12-08 @ 18:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0