Min rosa fina kamera=D <3

Jag fick som sagt ett guld halsband (med hans namn) av älsklingen i julklapp när jag
kom till han!

Igår var vi i stan och kolla lite efter kläder och så till nyår...

Och såklart en julklapp till älsklingen också!

Jag köpte ett par skiit fina skor till han =)

Jag fick öppna mitt andra paket som han hade till mig, sen när vi kom hem ...

Och vet ni vad jag fick?!

En rosa kamera!

Jag har velat ha en rosa kamera hur länge som helst nu!
Förra året önska jag mig en rosa plattång och då fick jag det och jag har kanske nämnt för älsklingen
en gång att jag velat ha en rosa kamera och nu fick jag det!!

Jag älskar dig mitt hjärta <33


Iallafall, idag har vi varit ute lite på torget där älsklingen bor nu och kollat lite kläder och så...
Vi köpte coola champagne och shots glas som blinkar och lyser när man häller dricka där i=)

jag (älskling) köpte lila blinkande 2010 glasögon också=) som jag ska ha på nyår...

Ne nu ska vi kolla på film och sedan sova, hoppas jag!

På onsdag åker jag till pappa efter jag vart på Arbetsförmedlingen...

Då ska min syster få sin julklapp som hon önskat sig av pappa men som hon inte fick, så hon önska den av mig istället:)

Hoppas hon blir glad nu, för den jag köpte till henne kostade mycket mera en va hon sa att dom skulle kosta!

Alltså är jag en j*vligt bra syster!;)


Godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0