Mamman själv då!

Känner mig som en riktig morsa=)

En grym sådan, haha*  har varit med barnen idag igen, dom har lekt medans jag kollat på
laguna beach =)


Sen så har jag lagat GOD mat ännu en dag! Alla fyra barnen ÄLSKAR min matlagning:)

blir så glad när dom säger så... idag testade vi något nytt, jag gjord faktiskt friterade pommes med köttfärssås:/
HAHA*  det va faktiskt gott, men smaka lite mycket salt från pommesen:P


Får se va mamma säger om min köttfärssås sen när hon kommer:) får göra pasta till henne också, tror inte hon skulle gilla med pommes så jag bad barnen äta upp alla pommes:D

HAHA!:D

Nu sitter vi här allihopa förutom den minsta , dom kollar på barnkanalen och jag Laguna Beach fortfarande!:)

Fast har tagit en liten paus och tänker på min älskling samtidigt som jag lyssnar på en jätte sorglig låt!


hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0