J*vla Kladdkaka!!

Jag blev sugen på kladdkaka för några timmar sen, älsklingen följde med mig ner för att hjälpa mig göra en kaka som vi skulle äta lite senare eller kanske imorgon (?)

Allting gick jätte bra förutom att det inte fanns någon kakao, men oboy går väl lika bra??

vi satte in den i ugnen 20 minuter precis som det stod i receptet, tog ut den och lät den svalna i kylskåpet!

Jag gick ner för att smaka en liten bit eftersom den legat i kylskåpet en timme ungefär!

Och va händer när jag skär i den???

Den var inte färdig!! Helt mjuk inuti, bara deg!

Nu har jag haft inne  den en halv timme och den är fortfarande inte färdig!

Va e de för fel på min kladdkaka??!!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Hahaha! Oboy innehåller ju nästan bara socker... för mycket socker kanske! Inget bakpulver?

2009-12-07 @ 22:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0