Jul jul jul!

Som jag sagt så skulle jag inte vara nära någon data på några dagar...

På julafton åkte jag hem till pappa med min tre syskon efter vi varit hos min morbror=)

När vi kom till pappa så drack vi glögg och öppna julklappar! Jag fick vara tomten=D

Mina småsyskon hos pappa märkte inte att det var jag, så dom blev jätte glada att tomten kom...

Efter vi vart hos pappa åkte vi till mamma för att öppna fler paket.

Vi stanna inte där så länge för klovksn var redan tolv nästan:/

Vi var hemma hos pappa igen vid halv ett tiden, då gick vi och la oss=)


I julklapp fick jag ; kläder av mamma och en skriv bok!

 Av pappa och hans "fru" fick jag; En ring med stenar format som en blomma (av pappa) Så fick jag smink borttagnings "tvål" och en ansiktskräm + örhängen av pappas "fru" ...

Av hennes mamma fick jag ; en dusch tvål och body lotion i samma doft, trosor och strumpor!

Sen fick jag ; pengar av ena min morbror, och trisslotter av min andra morbror och han fru, och sedsn godis av mina kusiner!

Av mormor och morfar fick jag sängkläder=)


Och nuuu, Igår när jag kom till älsklingen så fick jag en julklapp av han (han har köpt två, men har bara öppnat ena... Jag har inte hunnit köpa något till han en så jag ska öppna den andra när han får sin julklapp)
det var en liten ask som han gav mig och när jag öppna den så låg det ett halsband där i med älsklingens namn på ! I guld=)

JAG BLEV SÅÅÅÅ GLAAD =D<3<3


Imorgon åker vi nog in till stan så att jag kan köpa hans julklapp också:)


Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0