Jag känner något...

och jag vet inte vad det är...

En konstig känsla som träffat mig i magen:/

Känner att jag börjat få en sån period då jag är jätte känslig!!

Längesen jag hade den perioden, hade det jätte ofta inna:/ Kom ihåg för massa årsen när jag fick så första gången, min pappa kunde säga till mig vad som hälst som egentligen inte är elakt, så börja jag gråta som jag vet inte vad!

Men nu hade den försvunnit, okej alla är väl ledsna lite ibland, men man kan ju få såna perioder som man gråter för minsta lilla!

Iallafall så känner min magkänsla att något är fel:/


Jag sitter här och har ingen aning va jag ska göra!

Tänker på älsklingen... Saknar han så myckeeet! Önskar att jag kunde vara med han just nu.
Bara hålla om honom och känna hans sköna famn om mig...

Älskling, du vet att jag älskar dig jätte mycket ?!

Puss på dig miin chocovalpolito<3

 Få gå och väcka mamma nu, hon skulle somna barnen men somnade själv...

hon va hungrig och måste få i sig något=)

Eller kanske låter henne sova iallafall... (??)

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är så gullig och omtänksam gumman! Puss på dig!

2009-12-14 @ 10:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0