IKEA

Idag va vi vakna väldigt väldigt tidigt! Eftersom älsklingen sov så länge igår kväll så kunde han inte sova inatt...

Jag gick och la mig, sov en timme, vakna sov en timme, vakna och så höll det på så ända fram till klockan sju ungefär!

Vid den tiden låg vi och kolla på The voice på femman...

Sen när det blev dags att gå upp så gjorde älsklingen frukost till oss=) Jag fick frukost i sängen=) hehe*!

Vid halv tolv eller något åkte vi till IKEA ! Det tog ganska snabbt, men ändå inte...

Vi skulle kolla säng och grejer till älsklingens nya rum, men det ända fina fanns inte i den färgen han ville ha...

Efter ikea blev det Mc Donalds! (Så gick det med den ' tänka på vad jag äter' ) ...

När vi kom hem vid halv tre tiden, somna både jag och älsk! Så vakna jag nu vid tjugo i sju igen...

Han sover fortfarande men jag har försökt att väcka han, för han kommer inte sova inatt heller!!!

aja, nu ska jag kolla på 2 1/2 man på trean=)

Heeej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0