Hos min bror!

Är nu hos min bror. jag åkte hit igår som jag sa att jag kanske skulle göra...
Idag gick jag till Arbetsförmedlingen, jag var där redan när det öppnade klockan tio!
men klantig som jag är glömde jag mitt id-kort hos min bror, så jag fick gå tillbaka och hämta det!
Annars hade det inte varit någon ide att jag gick dit, man kan inte skriva in sig där om man inte har sitt kort:/
Iallafall, jag gjorde allt jag skulle göra på datan, sedan en stund efter fick jag gå in och prata med en kvinna som kolla om allt va rätt som jag skrivit på datan...
Hon gav mig en rosa mapp med massa papper och information som jag måste kolla igenom...
Jag fick en ny tid dagen innan nyår som jag tydligen MÅSTE gå på...
Ingen aning vad jag ska göra där då men det förklarar hon väl när jag kommer...
Det känns iallafall jätte bra att jag är inskriven nu!! =D
jag var klar där halv tolv ungefär så jag gick hem och la mig igen=)
Skit trött var jag, men sov ungefär till halv halv fyra! När jag vakna ringde min bror och bad mig börja med maten, så jag gjorde pommes med kyckling!
Avokado fick det bli bredvid och till efterrätt blev det Honungsmelon!=)
Nu sitter jag här vi datan lite (eftersom jag inte kunde ha den när bror var på jobbet, kan inte lösenordet)...
tror vi ska åka till pappa en stund sen också, kanske kör han hem mig till mamma igen efter vi vart hos pappa(?)
Det har iallafall känts skönt att få ha en stund för sig själv som jag haft idag, inga små syskon eller föräldarar eller någon! bara sig själv=)
Jag behövde nog det... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0